donderdag 26 november 2015

maandag 9 november 2015

Onheilsboodschap

Gister bloed laten prikken voor onderzoek naar suiker. Uitkomst: niet goed, voorstadium van diabetes, bloed laten afnemen voor verder onderzoek. Is het weer een stapje naar het einde?
Eindelijk is het boek "De lezer" verschenen met essays van Hans Groenewegen, hier en daar wat in zitten lezen, het stelt niet teleur.
Vanmorgen een mooi interview met Kader Abdolah doorgenomen, moet eindelijk eens een boek van hem lezen. Er is geen tijd te verliezen, er wacht nog zoveel op me!